W piątkowe popołudnie samolot linii Ryanair, startujący z Krakowa w kierunku Rimini, musiał zawrócić na lotnisko początkowe. Po upływie około 40 minut lotu pilot zdecydował się na powrót, co było spowodowane niewielkimi problemami technicznymi.
Reakcja załogi i obsługi lotniska
Po wylądowaniu w Krakowie, pasażerowie zostali poproszeni o opuszczenie pokładu i udanie się do terminala. Czas oczekiwania wyniósł kilkanaście minut, podczas których załoga oceniała możliwość naprawy maszyny. Ostatecznie uznano, że samolot wymaga bardziej zaawansowanych prac serwisowych.
Alternatywne rozwiązania dla pasażerów
Z powodu niemożności szybkiej naprawy samolotu, linie lotnicze Ryanair postanowiły zapewnić pasażerom kontynuację podróży przy pomocy innej maszyny. Cała operacja miała na celu zminimalizowanie niedogodności dla podróżnych i zapewnienie im bezpiecznego dotarcia do celu.
